OBRIM LES CONVOCATÒRIES DE BEQUES DE LES MODALITATS D’ESTADES D’ESTIU I UNIVERSITÀRIES

La Fundació ha obert la convocatòria d’enguany de beques per a les modalitats “A” (estades d’estiu a Catalunya el Regne Unit, Irlanda i els Estats Units), “C” (cursos de grau universitari als Estats Units” i “D” (cursos de  postgrau universitari als Estats Units).

La modalitat “A” està dotada amb 150.000 euros que es destinaran a estades per alumnes de segon cicle d’ESO i ensenyaments post-obligatoris de Santa Coloma i la comarca de la Selva.

Les beques universitàries, una per a cada modalitat, continuen tenint enguany, com a únics possibles beneficiaris, sol·licitants de Santa Coloma de Farners.

En l’aparat de beques d’aquesta pàgina hi trobareu la informació, les bases i els formularis, que podeu presentar telemàticament o de manera presencial a la seu de la Fundació.

La presentació de sol·licituds de la modalitat “A” finalitza el 31 de març i la de les altres modalitats el 27 de maig.