Les nostres beques

Beques A – Estades d’estiu a l’estranger

Beca d’una durada d’un mínim de 15 dies per al perfeccionament de la llengua anglesa en una institució educativa de Catalunya, els Estats Units, Canadà, Gran Bretanya o Irlanda adreçada a estudiants de secundària de 2n cicle d’ESO a ensenyaments postobligatoris.

• Fins a 150.000 € per a estades d’estiu per a l’aprenentatge i reforç de la llengua anglesa a Catalunya, Regne Unit, Irlanda o els Estats Units
  • Un 60-65% de les beques correspondrà a estades amb una durada mínima de dues setmanes per a estudiants de secundària de 2n. cicle d’ESO.
  • El 35-40% a beques amb una durada mínima de quatre setmanes per a estudiants d’ensenyaments post-obligatoris
  • Es finança el perfeccionament de la llengua anglesa en una institució educativa dels Estats Units, Regne Unit, Irlanda o Catalunya.

Beques C – Grau universitari als Estats Units

Beques per cursar estudis de primer cicle universitari en llengua anglesa als Estats Units, que puguin ser reconeguts i incorporats en l’expedient acadèmic universitari del nostre país.

• 1 beca per a estudiants de Santa Coloma de Farners, per a cursar un curs de grau universitari – primer cicle universitarien llengua anglesa als Estats Units en qualsevol disciplina acadèmica, incloses la música i les arts plàstiques, dramàtiques i visuals
  • L’import màxim unitari per beca serà de 35.000 euros per curs.

Beques D – Postgrau universitari als Estats Units

Beques per cursar estudis de postgrau o màster (segon cicle d’estudis universitaris) en llengua anglesa als Estats Units i que puguin ser reconeguts i incorporats en l’expedient acadèmic universitari del nostre país.

• 1 beca, per a estudiants de Santa Coloma de Farners, per cursar estudis de màster – segon cicle d’estudis universitaris- en llengua anglesa als Estats Units en qualsevol disciplina acadèmica, incloses la música i les arts plàstiques, dramàtiques i visuals. S’admeten altres estudis de postgrau universitari (diploma, certificat, pràctiques universitàries…) prèvia justificació argumentada del sol·licitant, que haurà de valorar i aprovar la Fundació.
  • L’import màxim unitari per beca serà de 35.000 euros.

Beques E – Cursos intensius d’estiu

L’objecte d’aquesta convocatòria és la concessió de beques per a la realització de cursos intensius d’estiu, durant els mesos de juliol o agost, de llengua anglesa en acadèmies de la ciutat de Santa Coloma de Farners.

• Per a alumnes de 1r i 2n cicle d’ESO o ensenyaments postobligatoris.
  • Destinats a residents, o que hagin residit almenys cinc anys, a Santa Coloma de Farners.
  • Import máxim per beca de 400€.
  • La Fundació destina 13.600€ en aquesta modalitat de beques.