OBRIM LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES PER A CURSOS INTENSIUS D’ESTIU EN ACADÈMIES

Aquesta convocatòria de beques va dirigida a estudiants de Santa Coloma de Farners i enguany incrementem el percentatge de les beques.

La Fundació Joan Riera Gubau ha obert la convocatòria de la modalitat de beques destinades a afavorir que alumnes de Santa Coloma de Farners puguin  realitzar cursos intensius d’estiu en acadèmies privades de la ciutat.

L’objectiu és reforçar l’aprenentatge de la llengua anglesa assolit durant el curs escolar i hi poden accedir  alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius de grau mig (12 a 18 anys).

La Fundació hi destina un total de 13.600 euros i els alumnes que en resultin beneficiaris fan un curs intensiu de trenta hores en una de les sis acadèmies que se’ls assignin.

Enguany hem incrementat el percentatge de les beques i aquestes poden ser del 75, del 85 i del 100%. Amb això pretenem incentivar les peticions, ajudant amb un major import a les famílies.

El període de presentació de sol·licituds finalitza el 19 de maig d’enguany.

En els apartats de bases i formularis “E” de la pàgina web de la Fundació hi podeu trobar tota la informació i documents necessaris.