LA FUNDACIÓ RESOL LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES DE LA MODALITAT “A”

Es concedeixen inicialment 55 beques per a estades d’aprenentatge destiu al Regne Unit, Irlanda, els Estats Units i Catalunya.

La Comissió de Selecció de la Fundació ha resolt la convocatòria de beques de les modalitats “A” (estades d’aprenentatge d’estiu al Regne Unit, Irlanda i els Estats Units).

S’han  concedit inicialment  55 beques a alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius de Santa Coloma de Farners i de la comarca de la Selva. Es distribueixen en 36 beques d’estades de quinze dies al Regne Unit i Irlanda i 19 per a estades de quatre setmanes , entre les quals setze als Estats Units.

Enguany s’han presentat un total de 254 peticions de beca en la modalitat “A” i cal destacar, respecte altres convocatòries, les altes qualificacions acadèmiques dels sol·licitants.

Totes les beques s’han concedit per estricte ordre de mèrits acadèmics dels sol·licitants i ara s’obre el període presentació de comprovants i acceptació de les beques.  També , com es fa cada any, es concediran algunes noves beques fins arribar a dedicar-hi el total de 150.000 euros pressupostats.

En el document adjunt hi podeu consultar la relació de beneficiaris.

Resolució beques 'A'