LA FUNDACIÓ RESOL LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES PER A CURSOS INTENSIUS D’ESTIU DE L’ANY 2022

Aquesta convocatòria de beques va dirigida a estudiants de Santa Coloma de FarnersEs concedeixen inicialment 26 beques per a realitzar cursos intensius d’estiu

La Fundació acaba de resoldre la concessió de beques de la modalitat “E” de l’any 2022.

Aquestes beques tenen com a beneficiaris estudiants d’ESO i ensenyaments post obligatoris de Santa Coloma de Farners i consisteixen en un curs intensiu d’anglès en una de les sis acadèmies privades de la ciutat.

Enguany s’han concedit  26 beques, de fins a un import màxim de 400 euros en funció de la renda familiar, que sumem a les 468 que s’han concedit en aquesta modalitat al llarg dels anys.

Adjuntem a aquesta notícia l’acta de concessió.

Veure resolució