LA FUNDACIÓ RESOL LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES DE LA MODALITAT “A”

Es concedeixen inicialment 69 beques per a estades d’aprenentatge d’estiu al Regne Unit, Irlanda, Catalunya i els Estats Units.

La Comissió de Selecció de la Fundació ha resolt la convocatòria de beques de les modalitats “A” (estades d’aprenentatge d’estiu al Regne Unit, Irlanda, Catalunya i els Estats Units).

S’han  concedit inicialment  69 beques a alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius de Santa Coloma de Farners i de la comarca de la Selva. Es distribueixen en 43 beques d’estades de quinze dies a Catalunya, el Regne Unit i Irlanda i 26 per a estades de quatre setmanes , entre les quals quatre als Estats Units.

Enguany s’han presentat un total de 245 peticions de beca en la modalitat “A” i cal destacar, com en altres convocatòries, les altes qualificacions acadèmiques dels sol·licitants.

Totes les beques s’han concedit per estricte ordre de mèrits acadèmics dels sol·licitants i ara s’obre el període presentació de comprovants i acceptació de les beques.  També , com es fa cada any, es concediran algunes noves beques fins arribar a dedicar-hi el total de 150.000 euros pressupostats.

En el document adjunt hi podeu consultar la relació de beneficiaris.

Veure document

Un comentari en “LA FUNDACIÓ RESOL LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES DE LA MODALITAT “A”

1. Joan Tomeu diu:

Entenc que hi han altres valoracions a més dels mèrits acadèmics ja que hi han alumnes amb mitjanes de 10 de curs i d’anglès i se’m fa difícil creure que tots aquest nens tenen mitjana de 10 del curs anterior i d’anglès.
    O això o els resultats no són justos.