ACTE DE LLIURAMENT DE DIPLOMES BEQUES 2021

La fundació ha celebrat aquest dissabte l’acte de lliurament de diplomes als becats de la convocatòria de 2021.

La Fundació Catalana per a l’Ensenyament de l’Idioma Anglès i l’Educació en Anglès, mitjançant el Fons Especial Joan Riera Gubau, ha realitzat aquest dissabte dia 23 d’octubre l’acte anual de lliurament de diplomes als nois i noies que han obtingut una de les beques per a estades d’estiu.

És el quart any que es realitza aquest acte , amb vocació de  consolidar-lo cada any, i serveix per a recordar el sr. Joan Riera Gubau i també reconèixer l’esforç dels nois i noies que obtenen una de les beques d’excel·lència de la Fundació.

El record a Joan Riera ha anat a càrrec de Neus Jou, Mariona Esteve i Arnau Roca.

També han  intervingut, en nom de tots els nois i noies becats, na Abril Borell i en Jordi Lachkar

L’acte ha finalitzat amb el lliurament dels diplomes de reconeixement acadèmic als 95 beneficiaris de la convocatòria de 2021 de beques per a fes estades d’aprenentatge i millora de la llengua anglesa al Regne Unit i Catalunya. Els diplomes han estat lliurats per Ignasi Mas de Xaxàs, de British Summer; Maria Mir, directora de l’Escola Oficial d’Idiomes a Girona i Joan Martí, alcalde de Santa Coloma.

En el Facebook de la Fundació hi trobareu totes les fotografies de l’acte.